Sponsorlu Bağlantılar

2 Aralık 2016 Cuma

M.Onur Bayraktar - Arka Mahalle Şarkı Sözleri / Sözü

muhammed onur bayraktar

Muhammed Onur Bayraktar - Arka Mahalle Şarkı Sözleri / Sözü

Toz pembe masallarım vardı benim seninle
Gidiyorduk Arka mahallerde el ele
Yolu uzatırdık ya hatırladın mı senle
Gömleğimde kokun duruyor koydum öylece 

Sevgiler bitsede hatıralar hep kalıyor
senin hatıraların içimi parçalıyor
Kardeşlerim siktir et hep MAMİ unut diyor
Unutmak denildiği gibi kolay olmuyor

İçimi döküyorum sana ben her bestemde
heryerde seni görüyorum inan bu semtte
kardeşim dedi cıgaraya az tütün ekle
hayalleri sarıp içelim şimdi 3'lüyle

Seviyordun ya hani hemde deliler gibi
Seni benden fazla söyle biri hiç sev dimi
Haklısın sende kaldıramadın bu sevgimi
özlersin sende emin ol kahve gözlerimi

en zararlı maddeden beterdi o gözlerin
kafamı kıyak yapardı masum gülüşlerin
düşüşlere sokuyordu beni o sözlerin
Tribe girdim ulann harbiden neden gittin


Sensizliği koyuyorum yine bu folyoya
Dumanı üflüyorum bak hayalin karşımda
Mahşere kadar söz vermişin Hatırlasana

Kıyamet fealan mı koptu ayıkamadım yaa

4 yorum: