Sponsorlu Bağlantılar

2 Aralık 2016 Cuma

Ömer Kaptan - Karanlık Bir Sokakta Şarkı Sözleri / Sözü

ömer kaptan

Ömer Kaptan - Karanlık Bir Sokakta Şarkı Sözleri / Sözü

Karanlık bir sokakta bir lambanın altında 
Ağlıyorum yine sen yoksun ki yanımda,
Maziye çizgi çektim elimde sigaramla
Sevseydin dönersin sen benim yanı başıma 
Ah anne ben çok sevdim yeminleki o kızı 

Geceleri hayal kurdum yüreğimde bir sızı 
Dönmediki lanet olsun Tepenin güzel kızı 
Çekerim cigaramı ,döndürürüm dumanı 
Al merto sıra sende çek haydi dumanı 
Dönsün birazcık kafan kırma sen bu adamı 
Taylo , biraz saçmalar dinle sen bu kadarı 

Çok sevdim ben bu kızı , anlarsın sen 
Taylanı Ne güzel konuşurduk anlaşırdık ikimiz 
Araya girdiler bak ayrıldık biz sefiliz 
Hala seviyoruz ama denemeyebiliriz 
İşte bak böyledir kado doğuştan biz talihsiz 
Sevdiğime son sözüm sevmedinmi sen beni? 

Öyle bir terkettinki göremedim tekmeni 
Sakın dönmeye çalışma affetmem ki ben seni 
Sana mutluluklar bulursun sen birini. 
O da benim gibi deli dolu birimi 
Kafasına estimi bir cigara içermi ? 
Yoksa bir süt çocuğumu senin hayalindeki 

Öyleyse mutlu olun için haydi sütleri. 
Bakın son kapak kaldı bu benim hakkım olsun 
Tek dumanda düşürmezsem bu cigaram son olsun 
Dumanı çekiyorum gazam mübarek olsun 
Çok sağlam bir kapakmış beste burda son bulsun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder