Sponsorlu Bağlantılar

21 Kasım 2016 Pazartesi

Vice - Değer mi Şarkı Sözleri / Sözü

vice değer mi sözleri

Vice - Değer mi Şarkı Sözleri / Sözü / Lyrics

Gereksiz her şey için üzülme değer mi ?
x4

Aklımda neyim kaldı,benimle senin artık
Elimde değil,nefesim aslında bugün
Nefretim azdı yinede ölümüne savaşırım yeni bahtım

Yeni bi nefes aldım,düşünmekteyim artık 
Kim doğru kim yanlış bu geçmişim izi tatlım
Mesele yok,herşeye biz inandıık
Geçmişim için yazdım

Gereksiz her şey için üzülme değer mi ?
x4

Elimde ne kaldı kaybettiğim,kaybettiğimi görüp inat ettiğim
Bu yol karanlık al mahvettiğin duygularımı parçalar hasret benimle
Yaşamak zorsa biraz geç değişim için bu raslantı farket mediğim
-Hergün bi yaş akmaz benim hislerimde farklı kararlar zaferim

Dostumu,düşmanı gördüm,hayallerim hepsini toprağa gömdü
Bi döngüde döndürülen biri gördüm,hayatını gerçeklerle bi söndür
Ödül verip aldı kader geri,sövdüm herkesi al- çünkü deliye döndüm
Kalbimi parçalamak için savaştınız,gece gündüz buda bi terördür

Ölümle aramda bi dakka var 
Kalbimdeki melek ,günahkâr artık
İçimdeki iyilik intihara kalktı ha!
İstesende beni durduramazsın wow

Ağlaman inanki umrumda değil
hayatım pislik içimdeki zehir
Bu zehirden arda kalanlar benim

Diline dolanmış kafiyelerim bitch

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder