Sponsorlu Bağlantılar

11 Kasım 2016 Cuma

Sancak - Uçurum Şarkı Sözleri / Sözü

sancak uçurum lyrics

Sancak - Uçurum Şarkı Sözleri / Sözü

Düşsem uçurumlardan, uyansam okyanuslarda.
Yine de gözlerin gibi olamaz.
Ölsem yokluğundan, karşımda cennet olsa.
Yine de senin yanın gibi olamaz.

Kör oldu gözlerim inan seni bulamam.
Bağladın kollarımı bak seni tutamam.
Tutulmuş dilim, gidersen seni soramam.
Zaten hep sen olmuşum ben, senin olamam.

Geliyor muyum hiç aklına?
Düşüyor muyum uçurumlara?
İtiyor musun utanmadan?
Geliyorum elbet aklına.
İtelediğin uçurumlara.
Düşüyorum hiç usanmadan.

Ne var içimde isteyip de silemediği ?
Nefesinden gözlerine yine sen içinde kaldım.
Ne affederim ne de sanma vazgeçerim.
Sen giderken uzaklara yine ben yerimde kaldım.

Biri dokunursa ellerine.
Bakınca gökyüzüne, bir adam görürsen o benim. 
Biri alırsa seni gönlüne.
Bakınca geçmişine, bir adam görürse o benim. 

Geliyor muyum hiç aklına?
Düşüyor muyum uçurumlara?
İtiyor musun utanmadan?
Geliyorum elbet aklına.
İtelediğin uçurumlara.

Düşüyorum hiç usanmadan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder