Sponsorlu Bağlantılar

20 Eylül 2016 Salı

Bağzı Şeyler - Zaten Kırılmış Bir Kızsın Şarkı Sözleri / Sözü

Bağzı Şeyler - Zaten Kırılmış Bir Kızsın

Bağzı Şeyler - Zaten Kırılmış Bir Kızsın Şarkı Sözleri / Sözü

Çıldırmış bir vaşak gibi
Kaybediyorum
Artık seni bir çiçek yerine 
Kopartmak istiyorum 
İşte indim sahneden
Öpüyorum ağzından 

Büsbütün kaybettim 
Bana dokunmayın sakın
Bunların düzenine sokayım

Büsbütün kaybettim
Bana dokunmayın sakın
Bunların düzenine sokayım 

Oysa seni sevmem toplumu meşru kılar 
Ve gitmen beni dile indirger sevgilim
Zaten kırılmış bir kızsın
Dövülmüş bir av

Büsbütün kaybettim
Bana dokunmayın sakın
Bunların düzenine sokayım 

Büsbütün kaybettim
Bana dokunmayın sakın
Bunların düzenine sokayım 

Ayakkabılarını kapımın önünde görmeyi istiyorum! 
Çünkü bu, çünkü bu
Seni seviyorumun içine nal salmak demektir 
İnanmazsın bir taşra kurmuşlar 
Aynı bize bakıyor
Bir yanım Asaf Halet söylüyor diğer yanım fabrika
Bir şiiri birkaç kalemle yazmak lazımdı geliyor bana

Bugün Bugün yepyeni bir imparatorluk öğreniyorum
Ekmeğin ağırlığında
Yeni bir imparatorluk
Örneğin Gül dönüyor bir beygiri tasfiye ediyor şair
Arapça Akdeniz diyor ben
Aynadan dönüyorum sana
Aynadan
Benden dönmüyor

Büsbütün kaybettim
Bana dokunmayın sakın
Bunların düzenine sokayım 

Büsbütün kaybettim
Bana dokunmayın sakın
Bunların düzenine sokayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder