2 Aralık 2016 Cuma

M.Onur Bayraktar - Elbet Bir Gün Şarkı Sözleri / Sözü

muhammed onur bayraktar

M.Onur Bayraktar - Elbet Bir Gün Şarkı Sözleri / Sözü

Seni sensiz yaşamak
günleri sensiz saymak
soğuk terlerle uyanmak
kabuslara dalıpta
Hayallerle avunmak 
Aşkın sarhoş hali olmak

Farzet yaptın bir şaka
gelip sarıl boynuma
mutluluk değil uzakta
Mecburum ulan sana
Ölüm çok yakınımda 
gelir her gece kapıma

Sarılıp uyuyalım 
beraber uyanalım
isterdim mutlu olalım
şimdi biz ne yapalım
Yine kavgalardayım
Karanlık mevzulardayım

yazmam dedikçe sana 
kalem gider kağıda
mürekkebim damla damla
karalar hece hece
yazılan satırlara
her gün uyan ayrılığa

uyan hıçkırıklarla 
yine gelir aklına
bu günde alkol hatsafa
Herkes seviyor tabi
twiter facebooklarda
hayat Kale arkasında

Kimisi diyor sarhoş
kimi diyor müptezel
Ulan hayat size güzel
baba parası yiyip 
eğlenen tüm gevşekler
Onun hayalini süsler

Bir virane gözlerim
yazar çizer ellerim
Görünce atıyor kalbim
Bağımlıdan beterim
seni arar bedenim

elbet bir günde güzelim..
Devamını Oku »

M. Onur Bayraktar - Kırık Hikaye Şarkı Sözleri / Sözü

muhammed onur bayraktar 

Muhammed Onur Bayraktar - Kırık Hikaye Şarkı Sözleri / Sözü

Bu bizim hikayemiz başrollerdeydik ikimiz
Mutsuzluk ne bilmezdik beraberken ellerimiz
Hep gülen gözlerimiz tutuşmuştu yüreğimiz
Ben öyle sanmıştım ki sönmeyecek ateşimiz

Benim ruhum donmuştu sen elveda derken bana
Ateşimiz sönmüştü o gece yağan yağmurda
Ben erirken karşında sen arkanı dönün bana
Duyduğum son şey oldu kalbimi yıkan elveda

Boş sokaklarda gezdim elimde içki şişesi
Yollarını gözledim bilmem döner misin geri
Bir kaldırım taşında düşledim ben gözlerini
Sigaramın dumanı yakarken ciğerlerimi

Hayat denen bu oyun yaptı bize hilesini
En zor sınavlarından istemişti geçmemizi
Dayanmak zor geldi ki çektin gittin yaktın bizi
Kaybeden senle bendik sınavlarda bahanendi

Sen benden iyisini bulduysan ne mutlu sana
Gözlerim arasa da bir daha çıkmam karşına
Sen benim en güzel günlerimi mahvettin ama
Suratından o gülücük eksik olmasın asla

Bu satırlarda sana evlilik hediyem olsun
Sitemim sayfalarca olsa da boş biliyorum
Affetmek hep çok koyar bunu sen de biliyorsun
Hayat da zor bir yokuş dilerim mutlu olursun

İzmariti atarken hikayemizin sonuna
Yenisini ekledim boş şişelerin yanına
Ben kalbimi kitlerim savrulurum karanlıkta

O kilidin sahibi bulur beni nasıl olsa..

Devamını Oku »

M.Onur Bayraktar - Son Hatıram Şarkı Sözleri / Sözü

muhammed onur bayraktar

Muhammed Onur Bayraktar - Son Hatıram Şarkı Sözleri / Sözü

Ayrılığın ilk günü canım yanıyor
kalbim karardı artık bulunamıyor
nefesim kesildi solunamıyor
uzaktan uzağa hasret çekiyor

Gözleri kahveydi beni bitirdi
bu beden ot içmekten kalbi Yitirdi
son konuşmamızda sevmiyom dedi
o gülüşleri bu kelimede bitti

zaman akıp geçmiş iki yıl bitmiş
durdurun dünyayı ellere gitmiş
beni baliye hapa esrara yitmiş
şimdi sorsan ona oda çok sevmiş

acılarımı burada karaladım
geçmişi yaraladım maziye yandım
eğer bir ortamda geçerse adım
dersin onlarada hiç tanımadım

Geçmişine nokta bu geleceğin
edebiyatı oldum bu Serüvenin 
Kemikleri agrıyor artık sevenin 
topragı bol olsun aşka gülenin 

Esir olmuşum ben o gözlerinee 
yine triplerdeyim aynı köşede 
tanımasan bile aklım seninle 
şimdilik gidiyorum kalbim seninle ,
Devamını Oku »

M.Onur Bayraktar - Arka Mahalle Şarkı Sözleri / Sözü

muhammed onur bayraktar

Muhammed Onur Bayraktar - Arka Mahalle Şarkı Sözleri / Sözü

Toz pembe masallarım vardı benim seninle
Gidiyorduk Arka mahallerde el ele
Yolu uzatırdık ya hatırladın mı senle
Gömleğimde kokun duruyor koydum öylece 

Sevgiler bitsede hatıralar hep kalıyor
senin hatıraların içimi parçalıyor
Kardeşlerim siktir et hep MAMİ unut diyor
Unutmak denildiği gibi kolay olmuyor

İçimi döküyorum sana ben her bestemde
heryerde seni görüyorum inan bu semtte
kardeşim dedi cıgaraya az tütün ekle
hayalleri sarıp içelim şimdi 3'lüyle

Seviyordun ya hani hemde deliler gibi
Seni benden fazla söyle biri hiç sev dimi
Haklısın sende kaldıramadın bu sevgimi
özlersin sende emin ol kahve gözlerimi

en zararlı maddeden beterdi o gözlerin
kafamı kıyak yapardı masum gülüşlerin
düşüşlere sokuyordu beni o sözlerin
Tribe girdim ulann harbiden neden gittin


Sensizliği koyuyorum yine bu folyoya
Dumanı üflüyorum bak hayalin karşımda
Mahşere kadar söz vermişin Hatırlasana

Kıyamet fealan mı koptu ayıkamadım yaa

Devamını Oku »

M. Onur Bayraktar - Uçurum Şarkı Sözleri / Sözü

muhammed onur bayraktar

Muhammed Onur Bayraktar - Uçurum Şarkı Sözleri / Sözü

İlk Aşklar Vardır ya Hani Kalbinin Köşesinde..
Unutamassın Üstünden Yıllar Bile Geçse..
Sen Yanarsın Her Gece Sevgili Hasretiyle.. 
O Çeker Gider Senin masalından ellere

Ben çok sevmiştim ya seni hemde deliler gibi
inceden feth etti kalbimi 
Gülüşün gönlüme değidi gözlerin gözlerimdeydi 
Tutulmuştum mecnun misali

Dolaşırdık ya kolkola Yoruldum derdin bana
otururduk okulun bankınaa
Dünyalar benim olurdu ellerini tutunca 
Hele birde bakışlar varyaaa

Fotoğraflarımız durur telefonumda öylece
bakıp bakıp girerim tribeee
gelirmisin gelmezmsin Dönermisin dönmezmisn 
bilmiyorumm senn ne haldesinnn

Şimdi mutlumusun mutsuzmusun soruyorum sana
Beraber yaşamak varkenn şu fanii dünyadaa
Bağlanmıştım oysa sana gülüşünün uğrunaa
Hayatı beraber tattık biz omuz omuzaa

Okulun tam ortasında öğretmenler katında 
Seni seviyorum dedin yaaa
meğer sözü bir yalanmış bu yürek nasıl kanmışş
Nasıl neden sana inanmışşş

hakkım varsa haram olsun dünya sana zindan olsun
sende benim çektiğimiçekkkk
Aynadaki yüzden utan dilindekii sözden utannn 
hayatımdan ellerinii çekkk

aklım hayalim almıyor unuttun mu sen benii
yapamaz uyuyamzdın duymadan sesimii
Ayrılınca değil de VAZGEÇİNCE biter mişş

Mutluymuşsun öyle diyorlar söyle vazgeçtinmii

Devamını Oku »

Fatoş - Bilir Misin Şarkı Sözleri / Sözü

fatoş bilir misin

Fatoş - Bilir Misin Şarkı Sözleri / Sözü

Bilir misin sen biber gazını
Bilir misin sen jopun tadını 
Bilir misin söyle kırık otobüs camı 
Bilir misin kızım arma aşkını
Hiç tadmadım kışın yatak keyfi
Hiç bilmedim sen gibi eğlenmeyi
Düştük arma uğruna 
Taktık bele döneri
Kovaladık sağda solda ibneleri
Yeri geldi bizde kovalandık
Yeri geldi paket olup joplandık
Yeri geldi kızım tek kaldık dışlandık ama hiç mi hiç armayı satmadık
Şimdi dersin ben seni sevemem 
Serserisin sana gönül veremem 
Vermessen verme kızım 

Sana birşey diyemem serseriyim sonuçta dinleyemem?
Devamını Oku »

Fatoş - Sensizlik Ölümden Beter Şarkı Sözleri / Sözü

fatoş sensizlik ölümden beter

Fatoş - Sensizlik Ölümden Beter Şarkı Sözleri / Sözü

Kim sever seni bu kadar 
Geldi çöktü bak yine efkar
Üzerime geliyor birden 4 duvar 
Kurtar beni Allah aşkına
Koşa koşa döneyim sana
Kar etmiyor bur da ne görüş ne volta

Aşkımız buraya kadar
Beni senden alıkoydular 
Yüreğimin tam ortasından vurdular
Sanma sakın vazgeçerim
Unuturum yada silerim
Sen olmazsan geçmiyor bur da günlerim....

Gidecektim ben tam askere 
Bırakmadım seni yinede
Koştum geldim yanına hemen gizlice 
Atkı tutan o ellere
Vurdular şimdi kelepçe
Seni sevdim diye mi bu işkence ...

Koymaz ki anne hasreti 
Babam zaten hiç olmadı ki
Bir sevgili bulmuştum oda ter ketti 
Sensizlik ölümden beter
Bitsin artık bu ceza yeter
Çok özlen di davul zurnalı tribün ler.

Sensiz ben nefes alamam
buralarda hiç duramam
tek başına yalnız kalamam
seni kokunu özledim
hep yollarını gözledim

götür beni gittiğin yere sevgili?
Devamını Oku »

Ömer Kaptan - Karanlık Bir Sokakta Şarkı Sözleri / Sözü

ömer kaptan

Ömer Kaptan - Karanlık Bir Sokakta Şarkı Sözleri / Sözü

Karanlık bir sokakta bir lambanın altında 
Ağlıyorum yine sen yoksun ki yanımda,
Maziye çizgi çektim elimde sigaramla
Sevseydin dönersin sen benim yanı başıma 
Ah anne ben çok sevdim yeminleki o kızı 

Geceleri hayal kurdum yüreğimde bir sızı 
Dönmediki lanet olsun Tepenin güzel kızı 
Çekerim cigaramı ,döndürürüm dumanı 
Al merto sıra sende çek haydi dumanı 
Dönsün birazcık kafan kırma sen bu adamı 
Taylo , biraz saçmalar dinle sen bu kadarı 

Çok sevdim ben bu kızı , anlarsın sen 
Taylanı Ne güzel konuşurduk anlaşırdık ikimiz 
Araya girdiler bak ayrıldık biz sefiliz 
Hala seviyoruz ama denemeyebiliriz 
İşte bak böyledir kado doğuştan biz talihsiz 
Sevdiğime son sözüm sevmedinmi sen beni? 

Öyle bir terkettinki göremedim tekmeni 
Sakın dönmeye çalışma affetmem ki ben seni 
Sana mutluluklar bulursun sen birini. 
O da benim gibi deli dolu birimi 
Kafasına estimi bir cigara içermi ? 
Yoksa bir süt çocuğumu senin hayalindeki 

Öyleyse mutlu olun için haydi sütleri. 
Bakın son kapak kaldı bu benim hakkım olsun 
Tek dumanda düşürmezsem bu cigaram son olsun 
Dumanı çekiyorum gazam mübarek olsun 
Çok sağlam bir kapakmış beste burda son bulsun?
Devamını Oku »

30 Kasım 2016 Çarşamba

Mümin Sarıkaya - Annem Şarkı Sözleri / Sözü

mumin sarikaya annem

Mümin Sarıkaya - Annem Şarkı Sözleri / Sözü

En derin yaralar açmış göğsünde
Her yanım kanıyor değsen elimle
Sarsam geçer mi?
Sarsam geçer mi?
Sarsam geçer mi Annem?

Yorulmuş bedenin, yüzünde izleri
Dinmiyor ağrılar, susmuyor gözlerin
Silsem diner mi?
Silsem diner mi Annem?

Sessizce öptüm, yasladım başımı
Terlemiş anlı her bir satırı
Kokladım uzun uzun saçlarını
Ördüm uyanmadın
Ördüm uyanmadın
Ördüm uyanmadın Annem

Seni kader sınıyor, dur durak bilmiyor
Dertlerin yetmez gibi bir de iz sürüyor
Düşmek olur mu?
Düşmek olur mu?
Düşmek olur mu Annem?

Kim bilir doğmamış umut seni bekliyor
Bakmışsın koynunda acılar gül açıyor
Solmak olur mu?
Solmak olur mu?
Solmak olur mu Annem?

Sessizce öptüm, yasladım başımı
Terlemiş anlı her bir satırı
Kokladım uzun uzun saçlarını
Ördüm uyanmadın
Ördüm uyanmadın

Ördüm uyanmadın Annem
Devamını Oku »

Bilal Sonses - Yanarım Şarkı Sözleri / Sözü

Bilal Sonses Yanarım 

Bilal Sonses - Yanarım Şarkı Sözleri / Sözü

Göğsümde uyumadın hiç,
Çok istedim ama çok gördün..
Kalbimde durmadın hiç,
Hep izledim ama çok kördüm..

Nankördün aldın vebalimi..
Yaşattın acının her halini..
Çok gömdün seni seven şu kalbimi
Artık görmüyorum hayalini..

Yanarım,kör ateşler gelir üstüme ama..
Kanarım,sen söyle bir yalan daha bana..
Anarım,adını her özlediğimde ama..
Bittiyse zorlamam..



Devamını Oku »

21 Kasım 2016 Pazartesi

Tankurt Manas & Aşkın İbik - Mola 2 Şarkı Sözleri / Sözü


tankurt manas mola 2 sözleri

Tankurt Manas & Aşkın İbik - Mola 2 Şarkı Sözleri / Sözü

Verse 1:

Başladı mic istilamız
Rap istikametim hep misli bastım
Ses kes bas geç istifanı
Vokal istifledim ve pisti yardım
Tan racing koy benzin 
Bana basic gelir bu tezin
Mod easy git rezil bixi gibi dilim amazing
Şeridini koru yada peşime takıl
İşime bakarım prizine bi fişime takıp
Rapin kilidini açan adam
Sana bitirici vuruşumu yaptım tatlım (taptın)
Limitim yok ama ritim hatsafada
Rastla beni bul eminim hepsi hasta bana
Master benim Aşkın beat pasla bana
Sapla kalemi kağıda takıp yazdım nigga
Rengin atar olgun atak
Buda doldur boşalt la son panik up
Sol kanattan esti bu tan
Rakip altına bırakıyor her barı saf mini gun
Sal geri kal kafan almadı mal
Bırak onu mantık arama tamam anlatıcam
Yerin alt tabakalarına kadar inip
Hepinize birden level atlatıcam!
Tespitlerim mc'lere mevzi
Pes demedim hepsi birden bezdi
Resmiyetle beklersin rest'i
Al orta parmak mutluluğun resmi (çek)
Kesmicek melodine göre gidip estircek
Benim eski bir flexçi ses dj
Ben değil onlar pes dicek

Nakarat:
Yok benim mola koştum tek gidipte sona
Bu seni yorar yolu yordamı bilipte yol al (hey)
Yelkenler fora korsan ben gemiler alabora
Kaybedecek birşey yok diş biledim ölümüne gel zorla

Verse 2:

Tan artık bir ızdırabın 
Islıktan farksız nota bilgin hafız
Nostradamus'un eksik bildiği tek şey var benim gazabım
Ne kazandım hiç haz aldım
Rap yazdım hergün gaz aldım
Etme pazarlık payı azaldık
Peki bazı bazı beni baz aldın
Kam emicileri getir abecileri bırak
Acele işe karışıp gitmem lazım
Poşet gibi büktüm ağzını
Nemelazım dene şansını kes vaazımı
Tosbağa gibi çeneleri kevgire dönmüş
Al tarzımı hep arızalı imposble
Yaptığımı yapmak zaman alır
Bozuk adabım bas alarmı
Üstün bol kafan dar
Kafandan arınıp afalla
Arkamdaki fan değil taraftar
Arafa kadar kaç aptal
Haraca bağla marabanı
Bağdat'tan sora sora gel sapağıma
Rhyme kafalara katılarak 
Akıcı bir tavır alır
Hiphop de ve beni ara bak
T tipi rap met edicek keyfini
Değdimi wack fail ederek beynini
Tehlike pek eğreti bad değerini
check edicek che gibi tek liderim
Bu çalımı yakala ve takılıp peşime
Benim ateşime düşün ateş ediyorum tabi
Biton hiphop amelesi bana kafa tutar ama
Sonu kötü biter bunu bilip yürü mori

Nakarat:
Yok benim mola koştum tek gidipte sona
Bu seni yorar yolu yordamı bilipte yol al (hey)
Yelkenler fora korsan ben gemiler alabora

Kaybedecek birşey yok diş biledim ölümüne gel zorla?
Devamını Oku »

Massaka feat Kodes & Ayaz Kapli - Dikenli Teller Şarkı Sözleri / Sözü

massaka kodes dikenli teller

Massaka feat Kodes & Ayaz Kapli - Dikenli Teller Şarkı Sözleri / Sözü

Demirle çabuk koş yetiş anlat hepsine
Asker hazır bekler hepsi saklı derinde
silah belinde sus kamuflaj pus derinde
ormanlar boşaldı kurtlar indi artık şehre
üç altı tehlike parmak hazır tetikte
adam dedikleriniz hepsi sıkışmışlar delikte
sokakların kralı evet namı olmaz deşifre
korku tanımayız bunu öğrendik biz beşikte
polis peşimde sana son nefesimde
geri adım yok söyle demirlerle gelsinler
diller demir döker muşta kemik söker leşimden
ghetto canlanır sokak alev tutar sesimlen
burası tam nehir kardeşlerimiz can verir
acı duymaz can verir
iş çevirmek yan gelir
vücut sert tam demir
bizim rapler panzehir
yakın dövüş yan devir
ağırlık versem kan gelir


Nakarat:
Dikenli telleri kendime sardım ben
Sokaklar yeniden yansın
İçinde olan o şeytanı artık yen
Sokaklar yeniden yansın

Kodes:

zavallı haldesin ama gülüyorsun
kırarım çeneni biliyorsun
gelirim diyorsun ama gidiyorsun
uzaklaşıp bizden kaçıyorsun
lanet olsun korkaklara namus bekçisi kaltaklara
zındıklara sürtüklere erkek takılan yırtıklara
buca-berlin dalıverdim sen kordinatlarını kime verdin
her yerden geldiler üstüme üstüme
ama ben hepsini yere serdim
sıkışan kedi gibi saldırırım
hasmımı evinden aldırırım
mermiyi veririm ağzına gelirim üstüne üstüne saydırırım
tabi yine toplandı bunu duyanlar korkularından haplandı
dağıldılar çil yavrusu gibi buldukları yerden saklandı
keklediler tespit edilen adresleri sonra heklediler
bugün gelenler dün gelenleri tanımadılar ve de wack dediler
yok bu rap'in telif hakkı paraları bize ver hakkıdır hakkı
nerde saklı kim biliyor lan huzuru aradım sana battı
farkında olsaydın kendine ağlardın haline yan
dün yürüdüğün yollarda gideceksin artık yan yan.

Nakarat:
Dikenli telleri kendime sardım ben
Sokaklar yeniden yansın
İçinde olan o şeytanı artık yen

Sokaklar yeniden yansın?

Devamını Oku »

Massaka Korsan Şarkı Sözleri / Sözü

massaka korsan sözleri

Massaka - Korsan Şarkı Sözleri / Sözü

Geri Çekil Massaka Kan Dolmuş Nehir
Muştalar demirden Rap şimdi essin
Asfaltlar yarılır ve soğuk beton erir
Kanına işler Kreuzberg Rapin zehir
Medya yansın karanlıktır tarzım
Sokaktaki çeteler piyasayı sarsın
İsmimi duvarlara ellerimnen kazdım
Geri Dönüş yok şimdi iyice azdımm
Aaa ortaya direk karaborsaya
Eskiler silinsin hepsi yeni dosyaya
Yaptığımız bilinsin çökecez bu sofraya
Korsanlar denizden indi artık toprağa
(hahahahahha)
evet bombalarımı dizdim
kimse kıpırdamasın kurşunlarımız ritmim
Çantalara doldurun tüm paraları gitsin
Murat artık öldü evet Massakadır ismim

Osmanen Germania
Mas-Massaka 36
Osmanen Germania
Haritaya çöksün karanlık X2

Her zaman siste bir suç üstü istenir
Uydular çalışır ve telefonum dinlenir
Hepsi çıktı ötücü adam çıkan binde bir
Uzaktan konuşursun yakınından titretir
Bağlantı burda Almanya tuzla
Tüm dünya çapında Meksika Rusya
Liman kontrol altı Hollanda Urfa
Silah Kaçakçılık İstanbul Bursa
Demir ve çelikten kafesimiz artık daraldı
gözlerimi açtığımdan beri hayat sırf zarardı
Sonbahar yaklaştı tüm yapraklar sarardı
dünya yüzünü gördüm ve kalbim iyice karardı
Pompalı uzi Kreuzberg yakuzi
massaka üç altı siyah beyaz budi
sizin adam dediğiniz bizde olur huri
Osmalı torunuyuz düşman yahudi

Osmanen Germania
Massaka 36
Osmanen Germania

Haritaya çöksün karanlık X2?
Devamını Oku »

Vice - Değer mi Şarkı Sözleri / Sözü

vice değer mi sözleri

Vice - Değer mi Şarkı Sözleri / Sözü / Lyrics

Gereksiz her şey için üzülme değer mi ?
x4

Aklımda neyim kaldı,benimle senin artık
Elimde değil,nefesim aslında bugün
Nefretim azdı yinede ölümüne savaşırım yeni bahtım

Yeni bi nefes aldım,düşünmekteyim artık 
Kim doğru kim yanlış bu geçmişim izi tatlım
Mesele yok,herşeye biz inandıık
Geçmişim için yazdım

Gereksiz her şey için üzülme değer mi ?
x4

Elimde ne kaldı kaybettiğim,kaybettiğimi görüp inat ettiğim
Bu yol karanlık al mahvettiğin duygularımı parçalar hasret benimle
Yaşamak zorsa biraz geç değişim için bu raslantı farket mediğim
-Hergün bi yaş akmaz benim hislerimde farklı kararlar zaferim

Dostumu,düşmanı gördüm,hayallerim hepsini toprağa gömdü
Bi döngüde döndürülen biri gördüm,hayatını gerçeklerle bi söndür
Ödül verip aldı kader geri,sövdüm herkesi al- çünkü deliye döndüm
Kalbimi parçalamak için savaştınız,gece gündüz buda bi terördür

Ölümle aramda bi dakka var 
Kalbimdeki melek ,günahkâr artık
İçimdeki iyilik intihara kalktı ha!
İstesende beni durduramazsın wow

Ağlaman inanki umrumda değil
hayatım pislik içimdeki zehir
Bu zehirden arda kalanlar benim

Diline dolanmış kafiyelerim bitch

Devamını Oku »

11 Kasım 2016 Cuma

Sancak - Yağmur Şarkı Sözleri / Sözü

sancak yağmur lyrics

Sancak - Yağmur Şarkı Sözleri / Sözü

Bana bu sözleri yazdıran o kadın kimdi?
Geceleri yağmura nispet olan o gözyaşları dindi.
İnanır mısın bir evim bile var, bir düzenim de şimdi.
Ve acı olan da; odalarıma başka kokular sindi. 

İçimi söndüren yağmur, gözyaşımı bastıran yağmur. 
Her gece sesimi duyan yağmur, bana direndi aniden.
Birisi uyudu göğsümde, hiç ölmedim böyle ömrümde.
Sanki gözün hep üstümde.
Neden? Neden..

Kapı mı çalar mısın yüzün olsa.
Sana yer olur mu yastığımda?
Senin de kokun ne de olsa başkasındaydı.
Şu an seni unuturum gücüm olsa.
Birkaç damlasın yastığımda.
Ağlamaların ne de olsa başkasın aydı.

Sana yalanları söyleten o adam kimdi?
Geçemediğim sokaklarına döktüğüm yaşım dindi.
Sarılır mısın sokağın başında görsen beni şimdi?
En acı olan da; kollarıma başka kokular sindi.

İçimi söndüren yağmur, gözyaşımı bastıran yağmur. 
Her gece sesimi duyan yağmur, bana direndi aniden.
Birisi uyudu göğsümde, hiç ölmedim böyle ömrümde.
Sanki gözün hep üstümde.
Neden? Neden..

Kapı mı çalar mısın yüzün olsa.
Sana yer olur mu yastığımda?
Senin de kokun ne de olsa başkasındaydı.
Şu an seni unuturum gücüm olsa.
Birkaç damlasın yastığımda.

Ağlamaların ne de olsa başkasın aydı.
Devamını Oku »

Sancak - Çık Aklımdan Şarkı Sözleri / Sözü

sancak çık aklımdan lyrics

Sancak - Çık Aklımdan Şarkı Sözleri / Sözü

Yenilen ben miyim yoksa biz miyiz? Anlamadım.
Tutmadın, kırıldı kollarım.
Peşinden koşmayı denedim, olmadı.
O yollar değişmiş, izini bulamadım.

Düştüm en dibe hevesinle, elimi tut en azından.
Madem kalmamışım içinde, o zaman çık aklımdan.

Dünlerin gülüşlerim, nefesim neredesin?
Yarınım neredesin? Çık aklımdan.

Gücü yok ki gülsün sana bu gönül.
Yine kimlerde uyandın?
Bir yaram kaldı bana bir de ölüm.

Neyim varsa sen aldın.
Devamını Oku »

Sancak - Darmaduman Şarkı Sözleri / Sözü

sancak darmaduman lyrics

Sancak - Darmaduman Şarkı Sözleri / Sözü

Güneşim doğ bana bu gece, bura darmaduman.
Ne bıraktığın yerdeyim bak, ne de başka bir hal kaldı bende.
'Unutmaya çalış!' deme bana, sen unut o zaman.
Ki bıraktığın hayal değil, nefesin kaldı bende.

Ya gel her şeyim ol, bir elimde yüzün gidelim yolu bilmeden.
Ya da gel ölüm ol, gel yeter ki ve vur bu feryadımı dinlemeden.

Gördüm sevişini de, her gün gidişine. Yalan yine bu dünya.

Öldür güneşimi de, söndür hevesimi de.
Devamını Oku »

Sancak - Uçurum Şarkı Sözleri / Sözü

sancak uçurum lyrics

Sancak - Uçurum Şarkı Sözleri / Sözü

Düşsem uçurumlardan, uyansam okyanuslarda.
Yine de gözlerin gibi olamaz.
Ölsem yokluğundan, karşımda cennet olsa.
Yine de senin yanın gibi olamaz.

Kör oldu gözlerim inan seni bulamam.
Bağladın kollarımı bak seni tutamam.
Tutulmuş dilim, gidersen seni soramam.
Zaten hep sen olmuşum ben, senin olamam.

Geliyor muyum hiç aklına?
Düşüyor muyum uçurumlara?
İtiyor musun utanmadan?
Geliyorum elbet aklına.
İtelediğin uçurumlara.
Düşüyorum hiç usanmadan.

Ne var içimde isteyip de silemediği ?
Nefesinden gözlerine yine sen içinde kaldım.
Ne affederim ne de sanma vazgeçerim.
Sen giderken uzaklara yine ben yerimde kaldım.

Biri dokunursa ellerine.
Bakınca gökyüzüne, bir adam görürsen o benim. 
Biri alırsa seni gönlüne.
Bakınca geçmişine, bir adam görürse o benim. 

Geliyor muyum hiç aklına?
Düşüyor muyum uçurumlara?
İtiyor musun utanmadan?
Geliyorum elbet aklına.
İtelediğin uçurumlara.

Düşüyorum hiç usanmadan.
Devamını Oku »

Sancak - Korkma Söyle Şarkı Sözleri / Sözü

sancak korkma söyle lyrics




Sancak - Korkma Söyle Şarkı Sözleri / Sözü


Ne kadar uzak kaldık seninle? Ne kadar böyle habersiz?
'O benim!' dediğimiz günlerden bir haber
Ne hallere gelmişiz...
Ben hala kopamıyorum senden ya da ters giden bir şeyler var.
Sen ağla ben silerim yaşını.
Hem de neredeysen koşar, bulur, yanar yüreğim sana.

Korkma söyle ne zaman unuttuğunu.
Hatta yerimi kimlerle doldurduğunu. 
Susma söyle, yeter ki sesini duyayım bana yeter.
Bilsem de şimdi nerede uyuduğunu.

Ne bahar uzak kaldık seninle ne de kış, şimdi neredesin?
Ya gelirse sana bir gün benden bir haber.
'Ne halde bu?' der misin?
Ben hala kopamıyorum senden ya da ters giden bir şeyler var.
Sen ağla ben silerim yaşını.
Hem de neredeysen koşar, bulur, yanar yüreğim sana.

Korkma söyle ne zaman unuttuğunu.
Hatta yerimi kimlerle doldurduğunu. 
Susma söyle, yeter ki sesini duyayım bana yeter.

Bilsem de şimdi nerede uyuduğunu.


Sancak - Korkma Söyle akor,Sancak - Korkma Söyle letra,Sancak - Korkma Söyle lyrics,Sancak - Korkma Söyle indir,Sancak - Korkma Söyle dinle,Sancak - Korkma Söyle mp3 indir,Sancak - Korkma Söyle video klip,Sancak - Korkma Söyle video klip indir,Sancak - Korkma Söyle mp4 indir,Sancak - Korkma Söyle songtexte,Sancak - Korkma Söyle versuri,Sancak - Korkma Söyle paroles,Sancak - Korkma Söyle mahnı sozleri
Devamını Oku »

10 Kasım 2016 Perşembe

Anıl Durmuş - Bulutlara Esir Olduk Şarkı Sözleri / Sözü

anıl durmuş bulutlara esir olduk

Anıl Durmuş - Bulutlara Esir Olduk Şarkı Sözleri / Sözü

Yine yaz bitti, biz göremeden güneşi
Bulutlara esir olduk
Kararıp gitti yıllarım bilemeden
Neşeyi büyük sandıklara koyduk
Gelen olmadı yerine
Kimse sormadı yüreğinde bu koca boşluk niye
İnen olmadı daha derine
Ki ben yormadım bu rüyayı bir gün gidebileceğine
Yokuluğunda yine yüz çevirdim aşka (X3)
Güz geçirdim onca yaprağım sarardı soldu
Son baharın sonunda bahar yok artık
Yağmuru vurunca derde dert oldu

Rüzgara vurunca derbeder oldu
Devamını Oku »

Pınar Dikmen - Bulutlara Esir Olduk Şarkı Sözleri / Sözü

pınar dikmen bulutlara esir olduk

Pınar Dikmen - Bulutlara Esir Olduk Şarkı Sözleri / Sözü

Yine yaz bitti, biz göremeden güneşi
Bulutlara esir olduk
Kararıp gitti yıllarım bilemeden
Neşeyi büyük sandıklara koyduk
Gelen olmadı yerine
Kimse sormadı yüreğinde bu koca boşluk niye
İnen olmadı daha derine
Ki ben yormadım bu rüyayı bir gün gidebileceğine
Yokuluğunda yine yüz çevirdim aşka (X3)
Güz geçirdim onca yaprağım sarardı soldu
Son baharın sonunda bahar yok artık
Yağmuru vurunca derde dert oldu

Rüzgara vurunca derbeder oldu
Devamını Oku »

Bilal Sonses - Bulutlara Esir Olduk Şarkı Sözleri / Sözü


bilal sonses bulutlara esir olduk
Bilal Sonses - Bulutlara Esir Olduk Şarkı Sözleri / Sözü

Yine yaz bitti, biz göremeden güneşi
Bulutlara esir olduk
Kararıp gitti yıllarım bilemeden
Neşeyi büyük sandıklara koyduk
Gelen olmadı yerine
Kimse sormadı yüreğinde bu koca boşluk niye
İnen olmadı daha derine
Ki ben yormadım bu rüyayı bir gün gidebileceğine
Yokuluğunda yine yüz çevirdim aşka (X3)
Güz geçirdim onca yaprağım sarardı soldu
Son baharın sonunda bahar yok artık
Yağmuru vurunca derde dert oldu

Rüzgara vurunca derbeder oldu
Devamını Oku »

7 Kasım 2016 Pazartesi

Kerimcan Durmaz - Tolqa - Vur Bana Şarkı Sözleri / Sözü

kerimcan durmaz vur bana

Kerimcan Durmaz - Tolqa  - Vur Bana Şarkı Sözleri / Sözü

 Not : Şarkıyı "Kerimcan Durmaz" Söylemiyor.

Saçlarımdan tut önce beni yerlerde sürükle.
Canım acısın boşver benim için bu bir zevk
Fantezi dünyam rengarenk
Bu daha hiçbir şey
Korkma benden sal kendini
Bebeğim dediğim anda vur banah
Ah ah
Vur bana
Vur
Vur
Vur
Vur
Vur
Gel bana
Korkma benden sal kendini

Bebeğim dediğim anda vur bana
Devamını Oku »

3 Kasım 2016 Perşembe

Anıl Piyancı - Nasıl Yani Şarkı Sözleri / Sözü

anıl piyancı nasıl yani

Anıl Piyancı - Nasıl Yani Şarkı Sözleri / Sözü / Lyrics

Nasıl yani (Nasıl yani)
40 yıl düşünsem aklıma gelmez bu
Nasıl yani (Nasıl yani)
Bizim Seyfi dede Da Vinci'nin torunumu?
Nasıl yani (Nasıl yani)

Bizim Seyfi dedemiz 7. kuşaktan Da Vincinin bir torunumu ?
Nasıl yani
Her yerde bu haber var
Olum zengin olup bulduk yolumuzu

O zaman kaldır kolları da dans edelim
Mona lisa güzeli bizim gibi farz edelim
Ama bir dakika deden bizi sevmez ki hiç
Onu bir şekilde hallederiz

Nasıl yani
Durun şimdi yapıyorum bir plan
Sonunda elimizde tablo olan bir final
İlk önce kendimize yapalım ki bir viral
Çünkü deden sanılandan daha keskin bir viraj

Viraja yavaş gir atmayalım takla
Sonra tablonun arkadasın dan da bakmayalım mal mal
Zaten herkesinde ar damarı çatlar
Taci seninki geliyor lan kafanı sakla

Yani o kızın babası seni görmemeli
Görüp seni oracıkta hemen gömmemeli
Çünkü genç yaşta insanlar ölmemeli
Kader gelip ağlarını sana örmemeli

Nakarat;

Nasıl yani
40 yıl düşünsem aklıma gelmez bu
Nasıl yani (Nasıl yani)
Bizim Seyfi dede Da Vinci'nin torunumu?
Nasıl yani (Nasıl yani)


Taci Osman ve Tahir yaşadı bu güne kadar boktan bir talih
Kapıya dayanan o borçlar misali
Ama şuan zengin olmak için ortam müsait
Dedeyi alalım bakkalın yolunu tutalım

Varınca Ankara'ya tablo bizim
Dedenin komutanı bakanı ve baş kalemi
Ayakta bekliyormuş kadro bizim
Aldık emaneti dönüyoruz evimize

Aman göz kulak olalım bugün dedemize
Çok da konuşup uyuz etmeyin ebemize
Oyun oynayabilir kimi bakmışsın hepimize
Zaten şu anda görüyoruz ki öyle oldu

Ne durumlara soktun bizi tövbe olum
Peşimize düştü mafya gölge oldu
Bu kadar belayı nasıl buldun köyde olum

Bir bilsen başımıza neler geldi
Düğünler olmakla sekenlermi
Her yerde bir vukuat edenlermi
Sonunda tabloyu deden verdi

Bir bilsen başımıza neler geldi
Düğünler olmakla sekenlermi
Her yerde bir vukuat edenlermi
Sonunda tabloyu deden verdi

Nakarat;

Nasıl yani (Nasıl yani)
40 yıl düşünsem aklıma gelmez bu
Nasıl yani (Nasıl yani)
Bizim seyfi dede Da Vinci'nin torunumu?

Nasıl yani (Nasıl yani)
Devamını Oku »

Pmc Cypher 4 Şarkı Sözleri / Sözü

pmc cypher

Pmc Cypher 4 Şarkı Sözleri / Sözü

Ayaz:
Vakit ilerledikçe karanlık geldi
Aydınlığı görmek için karanlığı deldim ve
Baktım ufuk bu dünyada görünmüyor
Gözünü kapatıp aç çık cennet cehennem hangisi yaptığın tercih

Sol tarafım beyin sağ tarafım kalp
Biri der yap biri der yapma
Biri kalk gelmiş diyor biri şefkat tam ortasında araftayım
Anlık isteklerimin seçtiğini zamanla gelip gitmemeye alıştım
Ve istediğim taraftayim ben

Ölümü görüyorum ve öleceğimi biliyorum
Görmemezlikten gelmemeye alıştırdı günahlar
Tecrübeliydim tekrar alıştırdı hatalar
Günahlarla hatalarla beynim yer aynı külahtan aman

Kalbimde var sahip anlayamadığım bi vicdana
Yumruğa göz yumar ağlar bi inzivada
Zaman çocukluğumu aldı masumluk o serüvende
Zalimligin adı büyümek ve mezarda biter benle bitch

Ados:
Duydum ki unutmuşsunuz kanımın rengini
Siz merak etmeyin hiç kapatıcam bu versele menzili
Alıştıysan ağlaklara tut uzattım mendili
Zira bu şarkı tokat gibi patlatıcam enseni

Saplanıcam en derin kulaklara sen saklanıcan
Hak tanımaam hiçbirine benim bu yerin kaptanı lan
Şahlanıcam her verseümü kanla kutsayarak
Can yakıcam, sen beni dinleyerek yaşlanıcan

Sair zamanlara girdik suratları yan hepsinin
Göz göze gelmekten aciz ekseni
Tarih ekleyin lan bu kumpasları gören bi bizmiyiz
Aynı yere sakın yazmayın ismimi

Erkekliğe sığarmı lan erkekliğe sığar mı?
Adam dediğin 3 kuruş peşinde ruhu satar mı?
Şeref bu devirde rap sahnesinden uzaktır
Bu bulantı mikrofonları pislikle kuşattı

Harun Adil:
Ellerinle gökyüzünün tanrısından rabitadır rap bana
Sen kır dizini anlatmam şarkılarda aşk ve tantana dert
Gelirse verse sana sert bu tahttan inmeden
Hem rapin gökkuşağına nüfuz eden en parlak rengiyim ben

Distopyanın diktasıyım sözüm tezelden kânın olur
Mevzuat top yekün yeraltında hem köhne hem de bodur
Ebediyim sanma sakın apansız gelir sonum
Soluk borum ryhmela dolar çocuk hayalim benim konum

Engizisyon kadar katın bırak (bırak)
Fikrin sende kalsın Yönettiğin öküz çoksa eğer din ve devlet kanıdır,
Doğmamış bebeklerde ödencek borcun sancısı
Bu sana mikrofon tutan son genç milisin çağrısı

Velevki ziyadesiyle kararmışsa zihinler
Sen akıntıya kürek çekersin hemde en genç deminde
Duyulmaz ismin bilinmez kahrın yatar yerinde
Yusuf’lar asıldıkça doğar Deniz’ler derinden!

Allame:
Bol keko tektip, düşümcem kollektif
Bom rap ıh check this ters teptin desteksiz karı
11 yıl üniversite 30 yıllık üretim
Hangi emekten bahseder bu göt oğlanları?

Uğraş didin çalış, birine beleş o arının balı
Damarın alır o zehri hayat boyu birine domalır
Beynin ruhun komalık eğdin boynunu yazık..
Diklen, senin hakkın çalıştığını tartıp ondan al paranı.

Boynunda nahoş ellerimde güzel kellen.
İzle cahil hakkını gasp edeni düzerken ben.
Okyanusta uyandın yol kat et yüz erkenden
Duymazdan gel flowlar kalbe zembille inerken

Sana vurdu loto, için proton dışın metafizik
Tek kelam dahi etme isterler robot ol,
Renksiz öl monoton emir almaktan bi hayli bıktın,
İçindeki isyan sönmeyen molotof…

Onur Uğur:
Ben bana karşıyım çünkü tek engelim ben
Nefesim kaderimin elinde bi deney
Hayatımı kaybettim diyosun insan,
Akıl edip bakamadın o bıraktığın yere!

PMC örgütünde, rap çalgı çengi
Namusu kahpelere satıp satıp oldum zengin
Yeni nesil kendini pazarlar internette
Yani artık herkes olmuş kendi pezevengi!

Güneşimi bugün karanlığa gizliyorum
Çünkü yalan gölgem bile Apollon’un ilüzyonu
Dönmek yok, kürkçü dükkanını kapadım
Topal eşekle kervana katıldım dünyaya zanım

16 bar kadar o beynindeki repliğin be
Kimseye mutlu son yok Tanrı filmi çektiğinde
Dünyadaki varlığın ve Müslümanlığın
Aynı erkekliğin gibi sadece kimliğinde

Patron:
Bu rap roller coaster. Yeni bir holocoust mu?
Motherfucker Boss bu, binlercesinin dostu
Sözlerim ne teori, ne metafor
İcraat yok ama sen çene yor

Teknoloji gibi flow’um her gün update
Yakışır yanıma beyaz bi’ Mustang
Ama bu sadece Photoshop
Hastalıklı illüzyon, Rap 28 pozisyon

Kamasutra Hip-hop zamazingo
Ding Dong ahırında Dingo
Back defol uu emek, efor
Işık, dekor, biz artık, ikon yeah

Sistem Mickey Mouse
Ben sanki Ricky Rozay
Deki kaos iki doz
Bu Maze ve Boss hey

Hatunları sallatır bu bass
Hepsi hipnoz
Bu gece akar libidom
Bu karizmatik Hiphop

Hayki:
Kendine bi dürüst olabilsen
Sen aradığını bulurdun ne aradığını bilsen
Vur gitsin! Bu oyun büyük para masada
Kodum yasaya bana yarasa da yaramasa da

Hürriyet denen masala çıkarın çelik kasadan
Biz yemedik ki malı alıp denedik bi
Nasıl seversiniz beni yoksa yönetip mi?
Seni uyuşturan peki kanun bu etik mi?

Her yolu denedik biz uzandık bir uçtan bi uça
Bir tek özgürlüğü tutamadık bulandık bu suça
Her gün uçurduk bi kuşu, şimdi suçum nedir sorma.
Burda esrar ya da yasa taşıyorsa aynı torba

Yani kuralı biz koyarız yoksa para soyarız
Üstüne sürüp yolu kana boyarız
Adım kanunsuz yasalarda aracım

Meraklanma malı sıfırladık babacım?
Devamını Oku »

30 Ekim 2016 Pazar

Mariana Nolasco - João de Barro Letra / Lyrics

mariana nolasco João de Barro

Mariana Nolasco - João de Barro Letra / Lyrics

O meu desafio é andar sozinho
Esperar no tempo os nossos destinos
Não olhar pra trás, esperar a paz
O que me traz
A ausência do seu olhar

Traz nas asas um novo dia
Me ensina a caminhar
Mesmo eu sendo menino, aprendi

Oh, meu Deus, me traz de volta essa menina
Porque tudo que eu tenho é o seu amor
João de Barro, eu te entendo agora
Por favor, me ensine como guardar meu amor

O meu desafio é andar sozinho
Esperar no tempo os nossos destinos
Não olhar pra trás, esperar a paz
O que me traz
A ausência do seu olhar

Traz nas asas um novo dia
Me ensina a caminhar
Mesmo eu sendo menino, aprendi

Oh, meu Deus, me traz de volta essa menina
Porque tudo que eu tenho é o seu amor
João de Barro, eu te entendo agora
Por favor, me ensine como guardar meu amor

Oh, meu Deus, me traz de volta essa menina
Porque tudo que eu tenho é o seu amor
João de Barro, eu te entendo agora
Por favor, me ensine como guardar meu amor

Oh, meu Deus, me traz de volta essa menina
Porque tudo que eu tenho é o seu amor
João de Barro, eu te entendo agora
Por favor, me ensine como guardar meu amor

Meu amor
Devamını Oku »